معرفی شرکت عالم افروز

چهارشنبه 23 شهريور 1401
16:00
مینا احقاقی

شرکت عالم افروز با بیش از 20 سال تجربه کاری، با توجه به نیاز های کشور و با هدف پیشرفت نظام تولیدی و علمی و با در اختیار داشتن دانش فنی روز و بهره گیری از مجرب ترین مهندسین و متخصصین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه مهندسی و ساخت سینی کابل، نردبان کابل، سیستم ساپورتینگ و متعلقات مربوطه در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه و پست های برق، محصولات خود را در گستره وسیعی از کاربردها ارائه می نماید.

شرکت عالم افروز در سال ۱۳۷۶ با رویکرد تولید، مهندسی و بازرگانی به ثبت رسیده است این شرکت در سال شروع کاری خود و در سال ۱۳۷۹ با شرکت آلستوم ایتالیا در پروژه پتروشیمی جم بابت تولید سینی و نردبان کابل و اتصالات مربوطه و استیل استراکچر مربوط به آن قرارداد را امضا نموده است و تا به این تاریخ بالغ بر ۳۵۰ پروژه بزرگ و کوچک در سطح مملکت و خارج از ایران به اتمام رسانده است.

شرکت عالم افروز در سال ۱۳۸۵ برای یکپارچه سازی سیستم از همکاران دانشگاهی استفاده کرده و در واحدهای فروش، مهندسی، پروژه، مالی و شروع به برنامه نویسی یکپارچه کرده و این کار منجر به یک پارچگی داخلی در سال ۱۳۸۶ گردیده است. در ضمن با تداوم این کار از سال ۱۳۸۷ با رویکرد و استراتژی گسترش بازار و محصولات اقدام کرده و تا به این تاریخ به غیر از سینی کابل های گالوانیزه گرم و ورق گالوانیزه نسبت به تولید سینی کابل های استنلس استیل و عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی جهت خرید پروفیل های FRP و GRP و مونتاژ آن در مجموعه کارخانه شرکت عالم افروز اقدام نموده است.

همچنین لازم به ذکر است شرکت عالم افروز در زمینه ساخت کانکس های حفاری نیز فعالیت داشته و قراردادهایی را در این زمینه با کارفرما های مختلف به امضاء رسانده است.
شرکت عالم افروز از سال 1398 علاوه بر انعقاد قرارداد های داخلی، فروش خارجی را نیز در دستور کار واحد بازاریابی و مهندسی فروش قرار داده و شرایط تامین کالاهای مرتبط را برای کشور های خارجی نیز دارا خواهد بود.

زمینه های فعالیت:
- تولید سینی و نردبان کابل و کلیه متعلقات وابسته از متریال های گالوانیزه گرم، ورق گالوانیزه و استنلس استیل
- بالک برق شامل لوله های برق، گلند کابل، جعبه های تقسیم ضد انفجار و...
- انواع سینی و نردبان کابل، ساپورتینگ و متعلقات از جنس GRP و FRP
- گریتینگ از جنس GRP و FRP

محصولات این شرکت با مشخصات زیر قابل تولید می باشند
- ورق آهن سیاه
- انواع گالوانیزه گرم و سرد
- انواع استیل (…,SS316, SS316L, SS304)

برای اطلاعات و دانلود کاتالوک ها به وبسایت شرکت به آدرس www.alamafroze.com مراجعه فرمائید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی و تولیدی عالم افروز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]